اعمال قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (۱ مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درس دانش آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳) یک میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود، اما برای بازنشستگان تامین اجتماعی، نه (یکم مرداد ۱۴۰۳) چند راهکار مناسب برای تحمل راحت گرمای شدید این روز‌ها تصادف دو خودرو سنگین در بزرگراه مشهد _ باغچه یک کشته برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) تب، سردرد و بدن درد مهمترین علائم بیماری تب دنگی است چه عواملی زمینه‌ساز انسداد سینوس‌ها و ایجاد بیماری سینوزیت می‌شوند؟ فعالیت ۹۵ خانه نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست در خراسان رضوی افزایش ۱۹ درصدی بارندگی‌ها در کشور نسبت به سال آبی گذشته اعترافات قاتل سنگدل به قتل نگهبان گاراژ با ضربات سنگ دستگیری فالگیر شیطان‌صفت به جرم آزار و اذیت زن جوان دستگیری متهم به قتل مسلحانه مدیرعامل شرکت ساختمانی در سهروردی پنج کشته و سه مصدوم بر اثر حادثه رانندگی در لرستان+تصویر (۳۱ تیر ۱۴۰۳) قاپ‌زن‌های حرفه‌ای با شلیک پلیس تسلیم شدند دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای| قاچاق موادمخدر با تاکسی جنایت خونین مرد خشمگین بر سر گرفتن حضانت فرزند
سرخط خبرها

برخورد شدید پیکان با ایستگاه اتوبوس ۲ مصدوم برجای گذاشت

  • کد خبر: ۲۳۱۰۵۵
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
برخورد شدید پیکان با ایستگاه اتوبوس ۲ مصدوم برجای گذاشت
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از برخورد شدید یک دستگاه خودروی پیکان به ایستگاه اتوبوس در بزرگراه هاشمی‌رفسنجانی و مصدوم‌شدن دو نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاددوم حسن نجمی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۲۰:۵۹ شب گذشته، در پی تماس شهروندان مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی پیکان به ایستگاه اتوبوس، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۷ و ۳۴ به محل حادثه در بزرگراه هاشمی‌رفسنجانی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان مشخص شد این حادثه منجر به محبوس‌شدن سرنشین خودرو و مصدومیت یک نفر در ایستگاه شده است که همکاران پس از بررسی، نسبت به تثبیت و انتقال سرنشین مصدوم خودروی پیکان (دختر جوانی حدود ۲۳ساله) که از ناحیه گردن و پا دچار شکستگی شده بود، در حضور عوامل اورژانس و تحویل به آن‌ها اقدام کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد با بیان اینکه مصدوم دیگر این حادثه جوانی حدوداً ۳۴ساله بود، گفت: این جوان که در ایستگاه منتظر رسیدن اتوبوس بود، با وقوع این حادثه دچار شکستگی دست و پا شده بود که تحویل عوامل اورژانس در محل گردید.

نجمی عنوان کرد: آتش‌نشانان پس از انجام اقدامات پیشگیرانه، محل را تحویل عوامل انتظامی دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->